sobota 14. října 2017

Moje podzimní radosti

Krásný říjnový den všem,

pokračuji v sérii "nefitness" článků a tentokrát se s Vámi podělím o to, čím jsem si udělala radost. 



Jsem ženská, ráda nakupuji a ráda si dělám radosti.

Mám ráda svíčky Yankee Candle, kosmetiku, parfémy, knížky, oblečení, kabelky, dobré jídlo a víno, háčkování, vaření, psaní, blbůstky do bytu, diáře, papírnictví, fitness pomůcky....no je toho dost.

V tomto týdnu jsem si udělala radost tímto:

Svíčky Yankee Candle

Yankee Candle mám ráda už nějaký ten pátek. Ano jsou drahé. Ano, jejich kvalita je kolísavá. Přesto je zbožňuji.  Tentokrát jsem se naladila na podzimní a zimní vlnu. 

Dva vosky - jeden novinkový Warm Cashmere a jednu vánoční stálici Red Apple Wreath. Na první jsem zvědavá, přes obal cítím hebké pižmo, to by mi mohlo sedět. Věnec z červených jablek je pro mě absolutní vánoční nádhera. Bohužel aktuálně neměli klasickou střední ani velkou svíci, pouze vosk a svíci ve formě "dekor" a ta se mi vůbec vloni neosvědčila. Takže vosk si budu šetřit na Štědrý den, nevím, jestli to vydržím. Skořice, hřebíček, jablíčka. Boží. Přivoním a jsem u stromečku.

Malé čajové svíčky Moonlight - pánská svěží vůně pro mého muže do pracovny do jeho originálního svícnu. Měla jsem již ve vosku a je perfektní.

Malá svíce Oud Oasis. Vyzkoušeno ve vosku. Dokonalá podzimní, relaxační vůně. Sladká, ne příliš. Těžkého oudu se nemusíte bát. Pokud se ve vůních YC orientujete, typově připomíná moji lásku, kterou už prakticky nelze sehnat, a tou je Honey Glow.

A zlatý hřeb na konec. Velká svíce Angel´s Wings. Je andělská. Dokonalá. Vanilková, sladká, jemná, pižmově krémová, luxusní, vánoční.






Šminky 

Kosmetika je další moje velké hobby. Mám ji ráda od svých možná 18 let. Jakoukoliv. Vlasovou, pečující, dekorativní, tělovou. Troufnu si říct, že mám i slušný přehled (mimo jiné i díky kolegyním z kategorie beauty). V týdnu od 9. do 15. 10. je v drogeriích Rossmann sleva 50% na veškeré produkty dekorativní kosmetiky, pokud si koupíte více než dva. No tam jsem nemohla chybět (Šmajdo, díky). 

Co jsem si pořídila:

Honey Lacquer od Max Factor v odstínu Inguldent Coral- rtěnka s lesklým efektem. Parádní, hydratační, slušně drží vzhledem k vlastnostem, komfortní, voní po karamelu. Vytáhnu spíš v létě. Korálová je totiž moje nej letní barva.

Revlon Ultra HD Matte Lipcolor v odstínu 630 Seduction - tekutá matná rtěnka v nude neutrálním odstínu. Ideální pro mé, věkem opotřebované rty. Nedělá krustu, nezalézá do vrásek, je spíš saténová, komfortní,opravdu dlouho drží, voní tak nějak ovocně, neobtěžuje to. Pro mě asi největší objev, protože s matnými tekutými rtěnkami jsem si dosud moc neporozuměla. Skoro jsem to vlastně vzdala a hle, Revlon.

Essence Longlasting Lipliner tedy konturovací tužky na rty ve dvou odstínech: Girl Next Door a Lovely Frappuccino. Perfektní. Mám je i v  jiném odstínu. Luxusní výdrž, komfortní aplikace, tak akorát měkké. Lze je použít samostatně jako rtěnku.  Oba dva jsou v nude odstínech - jedna více do hněda, druhá více růžová. Obě si dobře rozumí s Revlon rtěnkou. V podstatě nechápu, jak je možné toto vyrobit za takovou cenu (cca 50 Kč, po slevě polovina). Hodně muziky za málo peněz.

Pudrové stíny na obočí od Dermacolu v odstínu 02. Dala jsem na tip od Hanky ze Sofastars, protože má poměrně vysoké nároky na kvalitu produktu a když něco objeví v drogerce, určitě to stojí za to. Odstín je možná malinko tmavší než jsem čekala, ale katastrofa to není. Zatím spokojenost. Příjde mi, že opravdu dobře drží a aplikace je úplně v pohodě. 

A nakonec dnes už legendární korektor Instant Anti-Age od Maybelline v odstínu Light. Obsahuje výtažky z goji a jakýsi haloxyl. Neměl by zalézat do vrásek a měl by zakrýt tmavé kruhy. Zatím jsem zkusila jednou. Má vysokou krycí schopnost, žádná katastrofa se nekonala, nic nikam nezalezlo. A ta houbička je celkem kjůt. 

Zatím jsem se všemi produkty spokojená, čas ukáže.  Suma sumárum jsem za vše dala 503 Kč. Krása. To jsem tam zkrátka nemohla nechat. Kdybych měla vybrat jeden produkt a dát mu nálepku TOP, byl by to Revlon Ultra HD tekutá matná rtěnka. 

Ořechová másla Nutspread

Šuplíku zdravé výživy se přece jen nevyhneme. Pořídila jsem si ořechová másla vyhlášené značky Nutspread. Jedná se o českého výrobce, což mě těší dvojnásob. Dnes už jsem tři ochutnala. Nicméně při výběru na e-shopu nastala naprosto klasická situace, kdy jsem jaksi asi hodinu vybírala a klikala a klikala a škrtala a škrtala. Nakonec jsem vybrala tyto druhy: arašídové, arašídové s kousky ořechů, ořechový mix, kešu+káva, kokos+mák,  vše v gramáži 250g. Dnes jsem ochutnala klasiku - oba dva druhy arašídového a ořechový mix. Výborné, jemné, chutné. Na další druhy se těším ještě víc, protože jsou pro mě nové. Dosud jsem ochutnala másla značky Šufánek, Delicious fitfood a klasiku z drogerie DM. Zatím vede Delicious fitfood. Dnes to bylo jen letmé ochutnání, jsem zvědavá, kdo souboj vyhraje. Velmi oceňuji plastové balení. Jakože eko nic moc, nicméně, obaly lze dále využít doma a hlavně je to bezpečné při přepravě. Zásilku od Šufánka jsem obdržela rozbitou, všude střepy a rozkydlé máslo. Ač nejsem úplně příznivcem plastu za každých okolností, toto mi příjde praktické. 




A poslední záležitost...

Knížky

Kdybych neučila, prodávala bych knížky. Nebo bych vařila. Čtení je moje vášeň už od dětství. Hltala jsem knížky jednu za druhou. Může za to moje babička. Chodila jsem s ní do knihovny ještě jako dítě v mateřské škole, kdy jsem samozřejmě neuměla číst. Moc moc jsem se těšila až budu sama důležitě chodit do knihovny, a tak se také stalo. Babička si standartně půjčovala až 6 knih měsíčně, vždycky všechny přečetla.  Nikdy jsem na ní neměla. Ale taky jsem ještě nikdy nebyla v důchodu.Třeba můj čas ještě příjde. 

Měla jsem různé etapy v životě, kdy jsem četla tu hodně, tu méně, tři roky zpět jsem byla v úplné krizi. Přečetla jsem tak dvě knížky za rok. To celkově špatné období se zkrátka promítlo i v tomto. Velmi těžko jsem se soustředila, nic mě nebavilo. Ani číst. Vše je naštěstí pryč a zas čtu jako o život. A jsem šťastná. V knihovně mám mraky nepřečtených knih a stále kupuji další. Knihy víc  kupuju než čtu. Šetřím si je na ten důchod. 

Dnes jsem koupila celkem 5 knížek. Dvě pro dceru, jednu pro muže a dvě pro sebe. Ty pro ostatní členy rodiny jsou už dárkem pod stromeček, proto jsem je nevyfotila....nikdy nevíš. 

Udělala jsem si radost českou kriminálkou a něčím naučným, jak jinak než z oblasti sportu. 
O Michaele Klevisové jsem už hodně slyšela, prý je výborná. A krimi je můj oblíbený žánr. A z českého prostředí...no už se nemohu dočkat. Kroky vraha je prvním dílem v sérii s kriminalistou Josefem Bergmanem, k dnešnímu dni je vydáno již pět nenavazujících pokračování. 

Petra Vabrouška asi netřeba představovat. Je to nestor českého triatlonu, borec na světové úrovni, navíc velký sympaťák. Po mé zkušenosti s triatlonem jsem neváhala a sáhla po knize Jak na triatlon. Je plná cenných rad, od výživy  po trénink, včetně praktických logistických tipů. Jelikož si opět v létě chci střihnout triatlon, možná dva, tři, myslím, že to je přesně to, co potřebuji. Ten svůj letní závod jsem šla naprosto laicky, v podstatě bez strategie. Tak uvidíme, kam se díky knize posunu.

Všechny knihy jsem nakoupila v knihkupectví Kosmas, kde byla v pátek 13., 13% sleva na veškeré tituly. Za týden tam mířím znova. Velký knižní čtvrtek 19. 10. nabízí další zajímavé tituly, které přinese Ježíšek mým nejbližším. Bonusem je 15% sleva na tituly, které tento den vyjdou.



To je z mých říjnových nákupních radostí vše. Pokud ještě stíháte a máte rádi kosmetiku, utíkejte do Rossmanna na slevy. Pokud milujete knížky, nezapomeňte na Velký knižní čtvrtek, který je jen 2x do roka. 

Čím si děláte radost vy? 

Těším se na Vaše příspěvky, moc ráda je čtu. 

Vaše 

JS


Žádné komentáře:

Okomentovat