středa 21. září 2016

Kdo jsem a proč přicházím?

Jmenuji se Jitka a touha psát ve mně dřímá už opravdu dlouho. Jsem grafoman, pořád bych něco někomu psala a sdělovala. Neustále otravuji svoje kamarádky nějakým psaným textem, mají mě "plný zuby".  Ne teď vážně!
Jsem středního věku, takže moje cílovka nejsou dítka školou povinná, spíš jejich matky. Pracuji téměř celý život ve školství, nedávno jsem zjistila, že bez něj prostě nemohu být. Ano, je to tak. Potřeba neustále mluvit, sdělovat, předávat, směrovat, improvizovat,  vést, určovat směr je stále ve mně, je mi to zkrátka souzené. Při práci učitelky neustále něco podnikám-v oblasti fitness jsem téměř 19 let vedla různé komerční lekce pro veřejnost, tudíž jsem absolvovala mnoho kurzů, seminářů a školení. Moc mě baví příprava zdravých (ale i nezdravých) jídel, miluji kosmetiku a líčení, dokonce mám vizážistické kurzy a líčím ženy na různé příležitosti...tedy ehmmm....raději je to naučím, aby se příště uměly nalíčit samy :-) Miluji knihy a všechno, co ve mně dokáže vzbudit emoce. A miluji svoji rodinu.
A proč další lifestyle blog? Protože jsem prošla transformací, velkou životní změnou, překonala jsem krizi středního věku, syndrom vyhoření. Sama bez cizí pomoci. Byla jsem skutečně na dně. A najednou jsem jinde....Teď vím, že mám co říci. Dlouho jsem přemýšlela, o čem bych mohla psát, co užitečného bych mohla komu předat. Život mi na mé otázky odpověděl sám.
Doufám, že zde najdete inspiraci, důvody k zamyšlení, humor, motivaci, sem tam nějaký recept, nápad na cvičení, na dobré potraviny, možná i nějaké šminky. Možná zde najdete odpovědi na své otázky, které Vám pak pomohou ubrat se správným směrem. Budu moc ráda. A těším se na Vás.
Vaše JS


16 komentářů:

  1. Tak to uz se nyni tesim na kazdy clanek!

    OdpovědětVymazat
  2. Do toho, jsem moc zvedava co se priste dočtu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, Jíťo zrovna včera jsem tě "drbala" s kosmetičkou, jak jsi se nám proměnila :-) . Tak se těším, co nám předáš dál.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, těším se na pokračování :-) jinak fotky proměny jsou inspirující :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Doufám, že se články budou líbit. Vážím si moc každé podpory.

      Vymazat
  5. Super, fandím ti :) budu rad za recepty, líčení a jakejkoliv další článek :) a ty fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Snad se i k receptům a kosmetice nějak propíši :-)

      Vymazat
  6. Láska k psaní se nedá přehlédnout. Moc blahopřeju ke změně. To CVAK :-D je hrozně důležitý, jinak to nejde. :-) Nedělat to kvůli někomu, kvůli okolí, ale kvůli tomu cvak, který v tý hlavě proběhne. Je to jako probuzení. Ale skvělý probuzení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Přesně tak, bez toho momentu prozření to prostě nejde. Je to nesmírně očistný ale. Věděla jsem totiž, že teď to přišlo, že to půjde, vůbec jsem o tom nepochybovala.

      Vymazat